کیانوش پورمجیب مدیرعامل ساپکو شد


کد خبر : ۲۴۶۳ | تاریخ انتشار : ۱۷-۰۵-۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

در حکمی از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، کیانوش پورمجیب به عنوان مدیرعامل شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو (ساپکو) منصوب و معرفی شد.

در حکمی از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، کیانوش پورمجیب به عنوان مدیرعامل شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو (ساپکو) منصوب و معرفی شد.

به گزارش خبر قطعه، پورمجیب از مدیران باسابقه گروه صنعتی ایران خودرو است که از سال ۱۳۸۱ وارد این گروه شده است. در کارنامه حرفه‌ای وی سوابق متعددی در گروه صنعتی ایران‌خودرو از جمله معاون مهندسی، معاون کیفیت، معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول، معاون خدمات فنی، معاون صادرات، معاون کیفیت ساپکو، قائم مقام تامین، تولید و توسعه و جانشین قائم مقام تامین، تولید و توسعه به چشم می خورد.

اکنون هم کیانوش پورمجیب به عنوان مدیرعامل ساپکو انتخاب شده است. با توجه به سابقه بالای وی در صنعت خودرو و شناخت زیاد نسبت به زنجیره تامین، انتظار می رود روابط بین قطعه سازان و گروه صنعتی ایران خودرو بهبود چشمگیری داشته باشند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار

امضای تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی
قطعه سازان در دو راهی تامین یا عدم تامین خودروساز
قیمت بالای مواد اولیه یکی از معضلات صنعت خودروسازی ایران
شارژر تنها قطعه قابل داخلی سازی خودروهای برقی در ایران
اهمیت لجستیک و حمل و نقل در صنعت خودرو و زنجیره تامین
قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو از سوی شورای رقابت اعلام شد
لزوم کنار گذاشتن شورای رقابت و سامانه یکپارچه عرضه خودرو
عدم تحقق وعده های مسئولین درباره خودروی وارداتی ۵ هزار دلاری
تبعات سوییچ کردن از تولید خودروهای بنزینی به برقی چیست؟
قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت باشد
عقب ماندگی ۲۳ درصدی خودروسازان از برنامه تولید ۱۴۰۲
احتمال بازگشت خودروهای ناقص در ایران خودرو و سایپا
قیمت گذاری دستوری عامل اصلی تعطیلی و کاهش ظرفیت قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه جامع مودیان مالیاتی در انجمن قطعه سازان تهران برگزار شد
سیاست دولت در سایه، تضعیف و نابودی صنعت خودروسازیست نه ارتقا آن
توافق برای تامین ورق گالوانیزه برای اعضای تعاونی تامین نیاز قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه مودیان مالیاتی و پرسش و پاسخ در این حوزه در انجمن قطعه سازان تهران
لزوم واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی
خودروی غیر استاندارد یا ضعف فرهنگ و قوانین رانندگی؟
چرا خودروساز سورس های موازی برای تامین قطعه ایجاد می کند؟
احتمال کاهش شدید تیراژ تولید خودرو در نیمه دوم سال
تاثیر واردات خودروهای کارکرده روی صنعت قطعه سازی