سه چرخه برقی Nomo برازش صنعت جانشین ارزان قیمت لیفتراک


کد خبر : ۲۴۹۰ | تاریخ انتشار : ۰۲-۰۶-۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

شرکت برازش صنعت سه چرخه برقی Nomo را برای استفاده در کارگاه ها و کارخانه ها به جای لیفتراک برای حمل بار تولید کرده است. سه چرخه برقی Nomo برازش صنعت مزایای بسیار زیادی به نسبت لیفتراک و سه چرخه های بنزینی دارد و سبب شده که این وسیله کاربردی را بتوان جانشینی برای لیفتراک ها در بسیاری از صنایع بدانیم.

شرکت برازش صنعت سه چرخه برقی Nomo را برای استفاده در کارگاه ها و کارخانه ها به جای لیفتراک برای حمل بار تولید کرده است. سه چرخه برقی Nomo برازش صنعت مزایای بسیار زیادی به نسبت لیفتراک و سه چرخه های بنزینی دارد و سبب شده که این وسیله کاربردی را بتوان جانشینی برای لیفتراک ها در بسیاری از صنایع بدانیم.

به گزارش خبر قطعه، شرکت برازش صنعت در راستای ترویج وسایل نقلیه برقی در صنعت اقدام به طراحی و توسعه سه چرخه برقی Nomo کرده است. این سه چرخه کاربردهای مختلفی دارد که یکی از آنها امکان استفاده به جای لیفتراک است. قیمت لیفتراک بسته به قدرت و مدل چیزی بین ۲ تا ۵ میلیارد تومان بوده و استفاده از لیفتراک برای جا به جایی بار در کارخانه ها و حرکت بین سوله ها استهلاک بسیار بالایی داشته و هزینه زیادی را برای یک شرکت در پی دارد.

 

قیمت سه چرخه برقی Nomo برازش صنعت

با پول یک لیفتراک ساده می توان حداقل ۱۲ دستگاه از سه چرخه برقی Nomo برازش صنعت را خریداری کرد. این سه چرخه بسته به تناسب باتری نصب شده و امکاناتی که مشتری سفارش می دهد قیمتی بین ۱۴۰ تا ۱۶۰ میلیون تومان دارد. لازم به ذکر است که طراحی و تولید شاسی آن در ایران انجام شده و الکتروموتورهای آن از چین تامین می شود. البته که شرکت برازش صنعت قصد دارد در آینده عمق ساخت داخل این سه چرخه برقی را افزایش دهد.

از جمله مزایای سه چرخه برقی Nomo برازش صنعت می توان به استفاده از انرژی برق به جای سوخت فسیلی، کاهش صدا در کارخانه ها و کارگاه ها، کاهش آلایندگی در محیط کارخانه ها و … اشاره کرد. یکی از مزایای استفاده از این سه چرخه برقی، استهلاک بسیار پایین آن بوده هزینه های سربار تجهیزات یک کارخانه و کارگاه تولیدی را کاهش می دهد. لازم به ذکر است که باتری های این سه چرخه از داخل کشور تامین شده و این موضوع نگرانی مصرف کننده را از بابت تعویض باتری کاهش می دهد. همچنین برازش صنعت سه چرخه برقی Nomo را با یکسال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش عرضه می کند.

مشخصات فنی

سه چرخه برقی Nomo برازش صنعت دارای یک موتور برقی ۲ کیوواتی براشلس ۶۰ ولتی بوده و نیروی آن توسط گیربکس دو سرعته قدرتی به چرخ های عقب منتقل می شود. این گیربکس قدرتی امکان حمل بار تا ۷۰۰ کیلوگرم را با این سه چرخه فراهم کرده است. با توجه به ضرایب گیربکس، نهایت سرعت قابل پیمایش ۲۵ کیلومتر بر ساعت ذکر شده است. این سه چرخه برقی در حالت شارژ کامل قادر به پیمایش ۸۰ کیلومتر مسافت بوده و در صورت سه ساعت شارژ با برق معمولی، امکان پیمایش ۵۰ کیلومتر مسافت را دارد.

این سه چرخه برقی طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل ۳۲۰، ۱۲۰ و ۱۲۹ سانتی متر دارد. البته بسته به سفارش مشتری می توان سقف و سایه بان نیز به آن اضافه کرد. قسمت بار این سه چرخه نیز طول و عرضی به ترتیب معادل ۱۷۰ و ۱۲۰ سانتی متر داشته و عمق آن نیز ۵۰ سانتی متر است. وزن خالص سه چرخه Nomo برازش صنعت ۳۱۵ کیلوگرم بوده و قابلیت حمل بار تا ۷۰۰ کیلوگرم را دارد. با این ابعاد این سه چرخه برای کاربری های مختلفی قابل استفاده و مناسب بوده و در سوله ها و معابر باریک و لاین های کم عرض سالن ها قابل استفاده است و شعاع گردش بسیار مناسبی دارد. همچنین رانندگی با آن بسیار ساده بوده و تقریبا هر فردی می تواند آن را کنترل کند.

عرض محور عقب این سه چرخه برقی ۱۱۶ سانتی متر اعلام شده است. برای استحکام هرچه بیشتر حوض بار، از پروفیل ۳۰ در ۳۰ میلی متر با ضخامت ۱.۵ میلی متر استفاده شده است. شاسی هم برای تحمل ظرفیت باربری اعلام شده از پروفیل ۴۰ در ۶۰ میلی متر با ضخامت ۲ میلی متر ساخته شده و برای تعلیق عقب نیز از فنر فولادی ۷ لایه کالسکه ای استفاده شده است.

از جمله امکانات سه چرخه برقی Nomo برازش صنعت می توان به سنسور دنده عقب، ریموت کنترل و دزدگیر، ترمز عقب کاسه ای، ترمز جلو کاسه ای، چراغ LED و نمایشگر دیجیتالی سرعت اشاره کرد. یکی از ویژگی های جالب این سه چرخه برقی، جک بالابر فضای بار بوده که سبب شده از این سه چرخه بتوان در کاربری کمپرسی نیز استفاده کرد. البته با بالارفتن حوض بار، امکان دسترسی به باتری و الکتروموتور وجود دارد. ضمن اینکه یک شارژر هوشمند سریع نیز به همراه این سه چرخه برقی به مشتری تحویل داده می شود.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار

امضای تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی
قطعه سازان در دو راهی تامین یا عدم تامین خودروساز
قیمت بالای مواد اولیه یکی از معضلات صنعت خودروسازی ایران
شارژر تنها قطعه قابل داخلی سازی خودروهای برقی در ایران
اهمیت لجستیک و حمل و نقل در صنعت خودرو و زنجیره تامین
قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو از سوی شورای رقابت اعلام شد
لزوم کنار گذاشتن شورای رقابت و سامانه یکپارچه عرضه خودرو
عدم تحقق وعده های مسئولین درباره خودروی وارداتی ۵ هزار دلاری
تبعات سوییچ کردن از تولید خودروهای بنزینی به برقی چیست؟
قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت باشد
عقب ماندگی ۲۳ درصدی خودروسازان از برنامه تولید ۱۴۰۲
احتمال بازگشت خودروهای ناقص در ایران خودرو و سایپا
قیمت گذاری دستوری عامل اصلی تعطیلی و کاهش ظرفیت قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه جامع مودیان مالیاتی در انجمن قطعه سازان تهران برگزار شد
سیاست دولت در سایه، تضعیف و نابودی صنعت خودروسازیست نه ارتقا آن
توافق برای تامین ورق گالوانیزه برای اعضای تعاونی تامین نیاز قطعه سازان
دومین کارگاه قانون سامانه مودیان مالیاتی و پرسش و پاسخ در این حوزه در انجمن قطعه سازان تهران
لزوم واگذاری ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی
خودروی غیر استاندارد یا ضعف فرهنگ و قوانین رانندگی؟
چرا خودروساز سورس های موازی برای تامین قطعه ایجاد می کند؟
احتمال کاهش شدید تیراژ تولید خودرو در نیمه دوم سال
تاثیر واردات خودروهای کارکرده روی صنعت قطعه سازی