واکسیناسیون ۱۵ هزار نفر پرسنل قطعه سازان خودرو آغاز شد


کد خبر : ۸۶۳ | تاریخ انتشار : ۱۶-۰۶-۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

واکسیناسیون اعضای انجمن تخصصی صنایع همگن قطعه سازان استان تهران آغاز شده و در این راستا حدود ۱۵هزار نفر از ۱۳۰ قطعه ساز واکسینه خواهند شد.

امیر حسین جلالی نایب رییس انجمن تخصصی صنایع همگن قطعه سازان استان تهران گفت: انجمن قطعه سازان استان تهران در راستای شتابگیری روند واکسیناسیون فعالان صنعت قطعه سازی با پیگیری و برگزاری جلسات متعدد فرآیند واکسیسناسیون را آغاز کرده است و در این راستا حدود ۱۵ هزار نفر از کارکنان ۱۳۰ شرکت های قطعه سازی واکسینه خواهند شد.

نایب رییس انجمن تخصصی صنایع همگن قطعه سازان استان تهران اظهار کرد: دوز نخست فرآیند واکسیناسیون اعضای این انجمن با همکاری گروه خودروسازی سایپا و در فضای ایمن در محل شرکت بهمن موتور در حال انجام است که تا یک ماه و نیم آینده همه پرسنل قطعه سازی دو دوز واکسن خود را دریافت خواهند کرد.

جلالی با اشاره به التهاب بازار خودرو و اهمیت تعطیل نشدن شرکت های خودروسازی و قطعه سازی تاکید و تصریح کرد: با توجه به انباشت حدود ۱۴۰ هزار دستگاه خودروی ناقص در پارکینگ شرکت‌های خودروسازی و وجود عدم تعادل در بازار، این امر کمک قابل توجهی خواهد کرد تا با خیالی آسوده تر و جلوگیری از تعطیلی مراکز تولیدی قطعات مورد نیاز خودروها تامین و خودروهای کف تجاری سازی شود و بدین منظور انجمن حداکثر تلاش خود را برای حل این بحران خواهد کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار

“چالش‌ها و فرصت‌های تامین اجتماعی از زبان محمدرضا نجفی منش”
سومین اپیزود ماستوری منتشر شد
تازه‌ترین خبرها از بازار خودرو و قطعه‌سازی در پادکست امروز!
تازه‌ترین خبرهای خودرو و قطعه‌سازی در پادکست امروز
اپیزود سوم باند مخصوص منتشر شد
گفتگو با مدیر عامل شرکت کیمیا پرداز آرین در زمینه تولید قالب های اکستروژن
خصوصی‌سازی و حذف قیمت‌گذاری دستوری؛ راه‌حل مشکلات صنعت خودرو؟
تبعات قطع برق خطوط تولید بنگاه‌های صنعتی
دومین اپیزود ماستوری منتشر شد
دومین اپیزود باند مخصوص منتشر شد
اولین اپیزود ماستوری منتشر شد
قیمت گذاری دستوری این بار بلای جان صنعت برق شد
اولین اپیزود “باند مخصوص” منتشر شد
راه برون رفت از مشکلات فعلی صنعت خودرو حذف قیمت گذاری دستوری است
راه اندازی دو خط تولیدی جدید در شرکت مهندسی پیوند مبتکرپارس و شرکت مهندسی مبتکرالکتریک تهران
اتهام بالابودن قیمت قطعات، پذیرفتنی نیست
مدیریت صنعت خودرو باید به بخش خصوصی واقعی داخلی و خارجی سپرده شود
قطعه سازان توان تولید قطعات باکیفیت تر را دارند
دولتی بودن و مدیران نالایق مهمترین عوامل ایجاد بحران در صنعت خودرو
برای خروج از بحران، سکان خودروسازی را به سهامداران بسپارند
مشکل قطعه سازان با دریافت نکردن به موقع ارز تخصیصی
سامانه یکپارچه نفعی برای تولید کننده ندارد