معوقات سازه گستر از سال ۹۸ پرداخت نشده/ بدقولی شرکت همزمان با توقف تولید برلیانس


کد خبر : ۲۱۰۷ | تاریخ انتشار : ۱۰-۱۲-۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

مدیرعامل شرکت صندلی سازی اسفنج قالبی ایران می گوید: عدم پرداخت مطالبات قدیمی ازسوی سازه گستر سایپا درحالیست که از مسیرهای مختلف برای پیگیری آن اقدام کرده ایم.

محسن غفاری منفرد مدیرعامل شرکت صندلی سازی اسفنج قالبی ایران در گفت وگو با خبر قطعه می گوید: شرکت ما چند سال پیش قراردادی را با شرکت سازه گستر سایپا برای ساخت قالب های صندلی مخصوص خودرو برلیانس تولید کرد اما پس از توقف خط تولید این خودرو جدا از اینکه محصولات ما تبدیل به ضایعات شد، هیچگونه پرداختی از سال ۹۸ از طرف این شرکت انجام نگرفت.

او ادامه داد: این عدم پرداخت ازسوی سازه گستر سایپا درحالیست که از مسیرهای مختلف برای پیگیری مطالباتمان اقدام کرده ایم.

مدیرعامل شرکت صندلی سازی اسفنج قالبی ایران با بیان اینکه مطالبات ۱۲۰ روزه از شرکت های سازه گستر ، ساپکو و… دریافت شده است اعلام کرد: برای بحث تعدیل های قیمتی هنوز هیچگونه اقدامی از سوی شرکت ها صورت نگرفته است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار

ضرورت حمایت از خصوصی‌سازی و حل بحران قطعه‌سازی در صنعت خودرو
فرصت‌های نوین صادراتی در صنعت قطعات یدکی خودرو؛ ازبکستان و روسیه در کانون توجه
مقایسه خودروهای داخلی با بنز و بی‌ام‌و، قیاس نادرست و غیرمنصفانه
🎙️ چهارمین اپیزود ماستوری منتشر شد
پیشرفت‌های فناورانه و همکاری‌های بین‌المللی در صنعت فنرسازی
حضور ایسکرا در بیست و یکمین همایش ملی و دهمین کنفرانس بین المللی مهندسی ساخت و ساز
برای ایجاد تحول در صنعت خودروسازی و قطعه سازی نیاز به بازنگری در سیاست‌ها و بهبود کیفیت محصولات داخلی است
صنعت قطعه‌سازی نیازمند اصلاحات فوری برای جلوگیری از رکود بیشتر
چهارمین اپیزود باند مخصوص منتشر شد
اخبار صنعت خودروسازی
اخبار روز خودورسازی
اخبار روز خودروسازی
اخبار روز صنعت خودروسازی
“چالش‌ها و فرصت‌های تامین اجتماعی از زبان محمدرضا نجفی منش”
سومین اپیزود ماستوری منتشر شد
تازه‌ترین خبرها از بازار خودرو و قطعه‌سازی در پادکست امروز!
تازه‌ترین خبرهای خودرو و قطعه‌سازی در پادکست امروز
اپیزود سوم باند مخصوص منتشر شد
گفتگو با مدیر عامل شرکت کیمیا پرداز آرین در زمینه تولید قالب های اکستروژن
خصوصی‌سازی و حذف قیمت‌گذاری دستوری؛ راه‌حل مشکلات صنعت خودرو؟
تبعات قطع برق خطوط تولید بنگاه‌های صنعتی
دومین اپیزود ماستوری منتشر شد