توان فنی و تکنولوژیکی لازم قطعه سازان برای اداره خودروسازی ها


کد خبر : ۵۵۲ | تاریخ انتشار : ۲۷-۰۵-۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

در صورت خرید سهام دولت توسط قطعه سازان، این صنعتگران می توانند خودروسازی ها را به لحاظ فنی و تکنولوژیکی به خوبی مدیریت کنند زیرا قطعه سازان خصوصی بوده و با صرفه جویی بسیار زیاد و ریزبینی مالی، مدیریت خوبی خواهند داشت و از اتلاف ها جلوگیری خواهند کرد.

خبر قطعه – نائب رئیس انجمن صنایع همگن قطعه سازان خودرو استان تهران اعلام می کند که در صورت خرید سهام دولت توسط قطعه سازان، این صنعتگران می توانند خودروسازی ها را به لحاظ فنی و تکنولوژیکی به خوبی مدیریت کنند زیرا قطعه سازان خصوصی بوده و با صرفه جویی بسیار زیاد و ریزبینی مالی، مدیریت خوبی خواهند داشت و از اتلاف ها جلوگیری خواهند کرد.

مهندس امیرحسین جلالی درخصوص توان تکنولوژی و دانش فنی قطعه سازان برای اداره خودروسازی ها در صورت خرید سهام دولت، اظهار داشت: در مورد اینکه قطعه سازان به صورت جمعی موفق شوند جایی را خریداری کنند مطمئن نیستم اما قطعه سازان می توانند خودروسازی ها را به لحاظ فنی و تکنولوژیکی به خوبی مدیریت کنند زیرا قطعه سازان خصوصی هستند و با صرفه جویی بسیار زیاد و ریزبینی مالی می توانند از اتلاف هایی که ممکن است در سازمان های دولتی و نیمه دولتی وجود داشته باشد ممانعت به عمل آورند.

نائب رئیس انجمن صنایع همگن قطعه سازان خودرو استان تهران تصریح کرد: صرفه جویی، مولد سرمایه است. با صرفه جویی و کاهش هزینه های اضافی می توان مدیریت بهتری داشت. خودروسازان گاهی حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ شرکت زیرمجموعه دارند که مشخص نیست این شرکت ها سودده و یا بودجه خور هستند.

جلالی درخصوص طرح مطالبی مانند انتقال انحصار از خودروسازان به قطعه سازان در صورت خرید سهام دولت توسط قطعه سازان، گفت: انحصار اصولا موجب کاهش مقبولیت و اقبال می شود. شرکت های خصوصی بزرگی در حوزه صنایع مختلف در کشور وجود دارد و انحصاری در بخش خصوصی به وجود نمی آید. جمیع بخش خصوصی علاقمند است که بیشترین مقدار خودرو را با بالاترین کیفیت بفروشد تا موفق به تداوم فروش خود شود.

نائب رئیس انجمن صنایع همگن قطعه سازان خودرو استان تهران گفت: پس از خصوصی سازی، دولت باید سیاست گذار باشد و بخش خصوصی باید کار تصدی و اجرا را در دست داشته باشد. دولت با سیاست گذاری درست حتما می تواند پس از خصوصی سازی، از انحصار جلوگیری کند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار

ضرورت حمایت از خصوصی‌سازی و حل بحران قطعه‌سازی در صنعت خودرو
فرصت‌های نوین صادراتی در صنعت قطعات یدکی خودرو؛ ازبکستان و روسیه در کانون توجه
مقایسه خودروهای داخلی با بنز و بی‌ام‌و، قیاس نادرست و غیرمنصفانه
🎙️ چهارمین اپیزود ماستوری منتشر شد
پیشرفت‌های فناورانه و همکاری‌های بین‌المللی در صنعت فنرسازی
حضور ایسکرا در بیست و یکمین همایش ملی و دهمین کنفرانس بین المللی مهندسی ساخت و ساز
برای ایجاد تحول در صنعت خودروسازی و قطعه سازی نیاز به بازنگری در سیاست‌ها و بهبود کیفیت محصولات داخلی است
صنعت قطعه‌سازی نیازمند اصلاحات فوری برای جلوگیری از رکود بیشتر
چهارمین اپیزود باند مخصوص منتشر شد
اخبار صنعت خودروسازی
اخبار روز خودورسازی
اخبار روز خودروسازی
اخبار روز صنعت خودروسازی
“چالش‌ها و فرصت‌های تامین اجتماعی از زبان محمدرضا نجفی منش”
سومین اپیزود ماستوری منتشر شد
تازه‌ترین خبرها از بازار خودرو و قطعه‌سازی در پادکست امروز!
تازه‌ترین خبرهای خودرو و قطعه‌سازی در پادکست امروز
اپیزود سوم باند مخصوص منتشر شد
گفتگو با مدیر عامل شرکت کیمیا پرداز آرین در زمینه تولید قالب های اکستروژن
خصوصی‌سازی و حذف قیمت‌گذاری دستوری؛ راه‌حل مشکلات صنعت خودرو؟
تبعات قطع برق خطوط تولید بنگاه‌های صنعتی
دومین اپیزود ماستوری منتشر شد