قیمت قطعات باید هر سه ماه یک بار بازنگری شود


کد خبر : ۲۱۶۴ | تاریخ انتشار : ۱۹-۰۱-۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰ | مدت مطالعه: | نسخه چاپی نسخه چاپی

به پیشنهاد رئیس هیات مدیره شرکت صدراذوب پارس ؛ قیمت ها باید هر سه ماه یکبار بازنگری و در حساب های فی مابین در مطالبات منظور شود و سپس مطالبات ١٢٠ روزه مورد محاسبه قرار گیرد.

به گزارش خبرقطعه مجید پاکزاد رئیس هیات مدیره شرکت صدراذوب پارس در گفت وگو با خبرقطعه می گوید: قطعاتی که در سال ١۴٠٢ به شرکت های خودروسازی ارسال خواهیم کرد ، با قیمت ١۴٠٠ فاکتور می شود.
او با بیان اینکه هنوز تعدیلات سال ١۴٠١ محاسبه و در حساب های فی مابین منظور نشده است می گوید: مبلغ تعدیلات میلیارد ها تومن شده و هنوز معلوم نیست که در چه تاریخی در مطالبات منظور شود.
 رئیس هیات مدیره شرکت صدراذوب پارس  در این گفت و گو اظهار داشت: سئوال بنده این است  که با توجه به موارد فوق آیا مطالبات ١٢٠ روزه و یا غیره ، دیگر معنی و مفهومی دارد؟
مجید پاکزاد در خاتمه صحبت هایش اعلام کرد: پیشنهاد من این است که قیمت ها هر سه ماه یکبار بازنگری و در حساب های فی مابین در مطالبات منظور شود و سپس مطالبات ١٢٠ روزه مورد محاسبه قرار گیرد.
او در پایان با ابراز گلایه از شرایط کنونی می گوید: بنده در حال حاضر بنده میلیارد ها تومن متضرر شده ام. چه کسی ضرر و زیان بنده را جبران می کند؟

دیدگاه شما

آخرین اخبار

قطعه سازان توان تولید قطعات باکیفیت تر را دارند
دولتی بودن و مدیران نالایق مهمترین عوامل ایجاد بحران در صنعت خودرو
برای خروج از بحران، سکان خودروسازی را به سهامداران بسپارند
مشکل قطعه سازان با دریافت نکردن به موقع ارز تخصیصی
سامانه یکپارچه نفعی برای تولید کننده ندارد
تبعات بی‌ پولی قطعه‌ ساز برای خودروساز و مردم
به روز نشدن قرارداد قطعه سازان با خودروساز فشار مالی را افزایش داده است
پرداختهای مدت دار، قطعه سازان را با بحران مواجه کرده است
خودروسازان برای مدیریت بحران مالی، زیرمجموعه های خود را واگذار کنند
افتتاح ۳خط تولید موتورهای الکتریکی با حضور استاندار و معاون پارلمانی رییس جمهور در ملارد
واگذاری خودروسازی ها به بخش خصوصی داخلی و خارجی تنها راه نجات صنعت خودرو
خودرو هم مثل مواد اولیه باید در بورس معامله شود
امضای تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی
قطعه سازان در دو راهی تامین یا عدم تامین خودروساز
قیمت بالای مواد اولیه یکی از معضلات صنعت خودروسازی ایران
شارژر تنها قطعه قابل داخلی سازی خودروهای برقی در ایران
اهمیت لجستیک و حمل و نقل در صنعت خودرو و زنجیره تامین
قیمت جدید هشت محصول ایران خودرو از سوی شورای رقابت اعلام شد
لزوم کنار گذاشتن شورای رقابت و سامانه یکپارچه عرضه خودرو
عدم تحقق وعده های مسئولین درباره خودروی وارداتی ۵ هزار دلاری
تبعات سوییچ کردن از تولید خودروهای بنزینی به برقی چیست؟
قیمت گذاری خودرو باید بر عهده وزارت صمت باشد